SEO – Úvod do internetového marketingu (SEO1)

ICT Management, Internet Marketing

Kurz Základy SEO je určený pro správce a majitele web stránek, kteří by si rádi osvojili teoretické a částečně i praktické znalosti o optimalizaci pro vyhledávače.

Privátní školení a termíny na míru

Z důvodu dlouhodobě nízké poptávky po tomto školení nejsou v současné době vypisovány termíny pro veřejnost. Je však možné zrealizovat školení jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Virtuálně se můžete přidat i ke školením ve výše nabízených lokalitách. Do poznámky v objednávce prosím uveďte „Připojím se virtuálně“

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Možnosti reklamy na internetu
  • Zaměření cílové skupiny a možnosti propagace
  • Plán internetové propagace
  • Analýza konkurence na internetu a její vyhodnocení
  • Rozbor klíčových slov
  • SEO optimalizace
    1. Úvod do problematiky SEO
    2. SEO audit (audit pro zlepšení vyditelnosti webu ve vyhledavačích)
    3. IA audit (audit informační architektury)
    4. Optimalizace zdrojového kódu webu
    5. Zjisťování pozicí ve vyhledavačích
    6. Implementace navrhnutých změn
    7. Užitečné nástroje
    8. Nepovolené metody
  • Link building - budování zpětných odkazů
    1. Využití a výhody budování zpětných odkazů
    2. Návrhy a úpravy webů pro možnosti budování odkazů
    3. Ohodnocení kvality a síly zpětných odkazů
    4. Princip PageRank
    5. Metody pro získávání odkazů (registrace do katalogů, výměna odkazů, publikování na jiných webech, tiskové zprávy, sociální sítě a záložkové systémy, fóra, blogy, nákup zpětných odkazů, Linkbait a jiné metody pro přirozené získavání odkazů)
    6. Management odkazů a jejich vyhodnocování
  • SEO - pokročilé metody spojené s internetovým marketingem
    1. Copywriting- tvorba kreativních textů a blogů
    2. Virální marketing
    3. Online hry a soutěže
    4. Sociální sítě a jejich výhody pro SEO (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn)
  • SEO - vyhodnocování
    1. Měření efektivnosti, výsledků a ROI
    2. Další plánování
Předpokládané znalosti:
Znalost práce na PC
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

Česká správa sociálního zabezpečení, Jan V.
SEO – Úvod do internetového marketingu ( SEO1)
"Užitečně strávený čas"