Google Analytics pro začátečníky (SEO2)

ICT Management, Internet Marketing

Tento kurz je určen pro marketéry, manažery, vývojáře a další skupiny lidí, kteří chtějí získat přehled o základních ukazatelích návštěvnosti webů a mobilních aplikací. Cílem kurzu je seznámit uživatele se základními funkčnostmi Google Analytics, naučit je práce v předpřipravených přehledech tohoto nástroje a nastavit si měření cílů, kterých mají návštěvníci webu či mobilní aplikace dosáhnout.
Kurz vede lektor s více než 10 letou praxí v oblasti webové analytiky, zkušenostmi z předních e-commerce projektů v České republice s denní návštěvností více než 1 000 000 uživatelů a přesahem do dalších částí online marketingu (SEO, PPC, sociální sítě).

Lokalita, termín kurzu



Brno
23.11. - 23. 11. 2018
Objednat
4.1. - 4. 1. 2019
Objednat
15.2. - 15. 2. 2019
Objednat
Praha
30.11. - 30. 11. 2018
Objednat
25.1. - 25. 1. 2019
Objednat
Vlastní Školení na míru (termín, lokalita, obsah, délka)

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Struktura účtu Google Analytics
  • Vytvoření účtu Google Analytics
  • Instalace měřicího kódu
  • Omezení Google Analytics
  • Orientace v uživatelském rozhraní
  • Základní ukazatele měření
    1. dimenze
    2. metriky
    3. cíle
    4. události
  • Nastavení vlastních cílů a událostí
  • Práce se základními přehledy
    1. vývoj návštěvnosti
    2. kvalita návštěvnosti
    3. informace o návštěvnících
  • Export dat z Google Analytics
  • Nejčastější chyby začátečníků a jak se jich vyvarovat
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
3 900,00 Kč (4 719,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

GORDIC spol. s r.o., Petra P.
Google Analytics pro začátečníky ( SEO2)
"Bylo přínosné, že se lektor mohl věnovat přímo jen nám a naší firmě."
GORDIC spol. s r.o., Vladimír P.
Google Analytics pro začátečníky ( SEO2)
"Kurz mi přinesl řadu inspirativních podnětů, kurz byl velmi dobře zpracovaný a školení se odehrávalo v příjemné atmostéře."