Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems.
Lokalita, termín kurzu
Vybrané zákaznické reference
Národní agentura pro komunikační a informační technologie, s. p., Tomáš S.
Základy administrace CUCM (Cisco Unified Communication Manager) (
CUCM1)
"+ Dobře připravené materiály
+ Schopnosti a hlavně trpělivost lektora, ochota poradit při řešení problémů
+ Příjemné zázemí, možnost občerstvení a poukázky na jídlo
"
UPC Česká republika, s.r.o., Luděk R.
Základy administrace CUCM (Cisco Unified Communication Manager) (
CUCM1)
"Školení se mi moc líbilo, děkuji.
"
Ministerstvo vnitra, Aleš B.
Základy administrace CUCM (Cisco Unified Communication Manager) (
CUCM1)
"Samá chvála.
Není co vytknout."