Překlenutí mezer v IT Support: Jak vyřešit Tier Separation (oddělování úrovní) s ITIL® (ICTWS47)
Specializovaná školení, Webináře
Častým problémem v oblasti IT Service Managementu (ITSM) je oddělení servis desku a podpory 2. a 3. úrovně. Ironií je, že ITIL® byl vyvinut právě za účelem řešení tohoto problému. Co se tedy stalo a jak to napravit? Proč je to problém? Co je jeho příčinou? Praktické způsoby, jak ITIL® použít k jeho řešení.
Na konci tohoto webináře budete schopni zhodnotit:
- Častým problémem ITSM je oddělení servis desku a podpory 2. a 3. úrovně. Jaké jsou problémy této situace?
- Proč k tomu dochází?
- Praktické způsoby, jak ITIL® použít k jejímu řešení.
Webinář je otevřený pro všechny ZDARMA!
Forma
Datum a čas: 13.11. 2025 | 17:00 – 18:00 SEČ (čtvrtek)
Přednášející: David Billouz, odborný lektor ITIL®, konzultant a spoluautor
Jazyk webináře: čeština
Registrace
>>> Zaregistrujte se pomocí tohoto odkazu <<
POZOR! Tento webinář pořádáme ve spolupráci s naší partnerskou firmou NH Prague Knowledge Centers, která je hlavním organizátorem této naší společné akce. Registrace je proto v tomto případě směrována na jejich přihlašovací formulář (tj. Mimo standardní přihlašovací portál ICT Pro).
KDE A KDY KURZ PROBÍHÁ?
Kontaktujte nás
S námi
máte na výběr: Přijďte na
kurz osobně do naší učebny, nebo se ke kurzu
připojte online. Pokud preferujete online formu, uveďte prosím do poznámky v objednávce "Připojím se virtuálně".
Více informací k hybridní formě školení
naleznete zde.
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Častým problémem ITSM je oddělení servis desku a podpory 2. a 3. úrovně. Jaké jsou problémy této situace?
-
Praktické způsoby, jak ITIL® použít k jejímu řešení.
-
Doporučený následný kurz:
-
ITIL® 4 Foundation (ITIL1)
-
Časový rozvrh:
-
1 den (17:00hod. - 18:00hod.)
-
Vzdělávací partner:
-
NH Prague Knowledge Centers