Překlenutí mezer v IT Support: Jak vyřešit Tier Separation (oddělování úrovní) s ITIL® (ICTWS47)

Specializovaná školení, Webináře

Častým problémem v oblasti IT Service Managementu (ITSM) je oddělení servis desku a podpory 2. a 3. úrovně. Ironií je, že ITIL® byl vyvinut právě za účelem řešení tohoto problému. Co se tedy stalo a jak to napravit? Proč je to problém? Co je jeho příčinou? Praktické způsoby, jak ITIL® použít k jeho řešení.

Na konci tohoto webináře budete schopni zhodnotit:

  • Častým problémem ITSM je oddělení servis desku a podpory 2. a 3. úrovně. Jaké jsou problémy této situace?
  • Proč k tomu dochází?
  • Praktické způsoby, jak ITIL® použít k jejímu řešení.

ITIL

Webinář je otevřený pro všechny ZDARMA!

Forma

Datum a čas: 13.11. 2025 | 17:00 – 18:00 SEČ (čtvrtek)
Přednášející: David Billouz, odborný lektor ITIL®, konzultant a spoluautor
Jazyk webináře: čeština

Registrace

>>> Zaregistrujte se pomocí tohoto odkazu <<

POZOR! Tento webinář pořádáme ve spolupráci s naší partnerskou firmou NH Prague Knowledge Centers, která je hlavním organizátorem této naší společné akce. Registrace je proto v tomto případě směrována na jejich přihlašovací formulář (tj. Mimo standardní přihlašovací portál ICT Pro).

KDE A KDY KURZ PROBÍHÁ?

Kontaktujte nás

S námi máte na výběr: Přijďte na kurz osobně do naší učebny, nebo se ke kurzu připojte online. Pokud preferujete online formu, uveďte prosím do poznámky v objednávce "Připojím se virtuálně".
Více informací k hybridní formě školení naleznete zde.

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Častým problémem ITSM je oddělení servis desku a podpory 2. a 3. úrovně. Jaké jsou problémy této situace?
  • Proč k tomu dochází?
  • Praktické způsoby, jak ITIL® použít k jejímu řešení.
Doporučený následný kurz:
ITIL® 4 Foundation (ITIL1)
Časový rozvrh:
1 den (17:00hod. - 18:00hod.)
Vzdělávací partner:
NH Prague Knowledge Centers