Excel akademie - virtuálně (MSEV)

Microsoft Office, Excel

Tabulkový kalkulátor MS Excel jistě netřeba nikomu představovat. Většina z nás jej používá dnes a denně a každý jej využívá dle vlastních znalostí a potřeb. Nástroje tohoto programu se neustále zdokonalují, přibývají další a používání aplikace je nyní uživatelsky mnohem přívětivější než tomu bylo dříve.
Chcete-li udržet krok s novinkami, které se v MS Excelu v posledních letech objevily a nemáte potřebný čas na samostudium, využijte naši virtuální Excel akademii.

Forma výuky

forma výuky

Vzdělávací program je realizován online formou. Připraveno je pro vás 8 samostatných výukových modulů v rozsahu 3 hodin, které vám představí užitečné nástroje aplikace. Dozvíte se v nich nejen tipy a doporučení pro efektivní zpracování svých dat, ale na praktických příkladech si vyzkoušíte nové užitečné nástroje aplikace. V případě níže nabízených termínů otevřených kurzů probíhá výuka 1x týdně vždy ve stejný den a čas jako první den školení.

V případě poptávky uzavřeného zákaznického školení jsou termín a četnost bloků stanoveny po vzájemné domluvě s klientem.

Výuka vzdělávacího programu u veřejných kurzů probíhá pro skupinky o velikosti 4 – 8 účastníků. Díky tomu je zajištěna maximální interaktivita s lektorem a prostor pro řešení individuálních dotazů účastníků.

Termíny a ceny

Den zahájení vzdělávacího programu je uveden v tabulce níže. Termíny navazujících dní jsou vždy ve stejný čas v následujících týdnech po dobu 8 týdnů. Celkem tak každý účastník absolvuje 24 hodin výuky.

Ke každému modulu obdrží účastníci výukový materiál a cvičné soubory pro samostatná procvičení.

Pokud nechcete absolvovat všech 8 modulů, je možné si zvolit pouze ty moduly, které jsou pro vás důležité a potřebné. Po vyplnění krátkého dotazníku vám doporučíme, které bloky jsou pro vás vhodné.
Cena jednoho modulu je 750,-(bez DPH).
V případě objednání komplet akademie platí zvýhodněná cena 5 250,-(bez DPH)/8 modulů.

Lokalita, termín kurzu



Virtuálně se můžete přidat i ke školením ve výše nabízených lokalitách. Do poznámky v objednávce prosím uveďte „Připojím se virtuálně“

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Modul 1 – základy práce v prostředí aplikace (Objednat tento modul)
    1. Popis prostředí tabulkového kalkulátoru a možnosti jeho přizpůsobení
    2. Editace buněk, hodnota a formát buněk
    3. Číselné formáty buněk a příklady jejich použití, vlastní formáty
    4. Vyplňování řad a seznamů, tipy pro zefektivnění práce s daty
    5. Možnosti řazení a filtrování dat
    6. Způsoby zobrazení listu, vzhled stránky a nastavení před tiskem
    7. Vkládání ilustrací na list sešitu
    8. Základy podmíněného formátování buněk a jeho využití pro vizualizaci dat
  • Modul 2 – vkládání vzorců a funkcí (Objednat tento modul)
    1. Způsoby zadání vzorce do buňky či do oblasti buněk
    2. Průvodce vkládání funkcí a využití základních funkcí automatického shrnutí
    3. Zápis vzorců s využitím relativních a absolutních odkazů na buňky či oblasti
    4. Použití smíšené adresace
    5. Zobrazení závislosti vzorců
    6. Použití pravidel podmíněného formátování pomocí vzorců
    7. Výpočty v rozsáhlejších tabulkách a tipy pro usnadnění rozšíření vzorce či funkce
    8. Praktická procvičení vkládání vzorců a základních funkcí automatického shrnutí
  • Modul 3 – způsoby vkládání užitečných funkcí aplikace (Objednat tento modul)
    1. Pojmenování buněk a oblastí, práce s názvy
    2. Použití názvů v argumentech funkcí
    3. Automatické dokončování vzorců, vnořování funkcí
    4. Nejpoužívanější vyhledávací funkce
    5. Textové funkce
    6. Využití nejčastějších logických funkcí
    7. Funkce pro práci s datumy
    8. Podmíněné součty, počty a průměry
  • Modul 4 – datové nástroje a jejich praktické použití (Objednat tento modul)
    1. Pokročilé možnosti řazení a filtrování dat, vlastní seznamy
    2. Vytváření seskupení dat a práce s viditelnými buňkami
    3. Tvorba automatických přehledů a souhrnů
    4. Dynamické doplňování a jeho praktické příklady použití
    5. Indikace duplicitních dat a způsoby odebírání duplicit
    6. Ověřování vstupních dat a indikace neplatných dat, nastavení vlastního ověření dat
  • Modul 5 – databázové tabulky a jejich možnosti (Objednat tento modul)
    1. Práce s rozsáhlou tabulkou – způsoby zobrazení a obsluha, práce s okny
    2. Vkládání tabulek pro správu a analýzu souvisejících dat a jejich výhody
    3. Automatický formát tabulky a jeho přizpůsobení
    4. Výpočtová pole a použití strukturovaných odkazů v tabulkách
    5. Vkládání průřezů a jejich využití
    6. Řádek souhrnů a použití funkce SUBTOTAL
    7. Databázové tabulky jako zdroj kontingenční tabulky
  • Modul 6 – souhrny pomocí kontingenčních tabulek (Objednat tento modul)
    1. Postup vkládání kontingenční tabulky a popis jednotlivých oblastí
    2. Tvorba souhrnů s kontingenční tabulkou na praktických příkladech
    3. Nastavení pole hodnot a jeho formátování
    4. Vkládání průřezů a časových os pro možnost filtrování
    5. Úprava zdroje dat a aktualizace kontingenční tabulky
    6. Použití skupinových polí, způsoby zobrazení polí hodnot
    7. Využití podmíněného formátování pro kontingenční tabulku
    8. Možnosti zobrazení sestavy kontingenční tabulky
  • Modul 7 – pokročilá analýza dat (Objednat tento modul)
    1. Možnosti kontingenčních tabulek
    2. Propojování kontingenčních tabulek pomocí průřezů a časových os
    3. Definování relací a analýza více tabulek
    4. Práce s externími daty, import dat a jejich transformace v editoru Power Query
    5. Spojování a připojování dotazů
    6. Využití doplňku Power Pivot pro správu datového modelu
  • Modul 8 – vkládání grafů, minigrafů a jejich možnosti (Objednat tento modul)
    1. Princip vkládání grafů a ukázky použití různých typů grafů
    2. Možnosti formátování a úprav grafů
    3. Použití prvků grafů v závislosti na typu grafu
    4. Tvorba kombinovaných grafů
    5. Vlastní šablony grafů
    6. Dynamické grafy a nové typy grafů
    7. Vkládání minigrafů a jejich praktické využití
    8. Využití doplňku Power Map a práce s 3D mapou
Předpokládané znalosti:
Znalost práce s operačním systémem, základní orientace v aplikacích MS Office
Časový rozvrh:
1 den (13:00hod. - 16:00hod.)
Cena kurzu:
5 250,00 Kč (6 352,50 Kč včetně 21% DPH)

Reference

Mnoho nových, dříve netušených informací. Předpokládám, že většinu získaných informací a dovedností budu využívat v budoucnu. Děkuji lektorce za perfektní a trpělivý výkon.

Lektor

Radka Kokojanová

Mgr. Radka Kokojanová se v oblasti IT vzdělávání dospělých pohybuje od roku 1995. Své dlouholeté lektorské zkušenosti využívá ve společnosti ICT Pro v pozici koordinátora a metodika kurzů. Spojení pedagogického vzdělání a radost z předávání znalostí jsou nejsilnějšími předpoklady pro její profesionální a zároveň přátelský přístup k zákazníkům – účastníkům kurzů.

Vedení kurzů MS Office, primárně kurzů MS Excelu, doplňuje vývojem databázových aplikací „na míru“, analýzou a zpracováním dat a reportů, tvorbou uživatelských šablon a své praktické zkušenosti pak předává na svých školeních.