Excel akademie - virtuálně (MSEV)
Microsoft Office, Excel
Tabulkový kalkulátor MS Excel jistě netřeba nikomu představovat. Většina z nás jej používá dnes a denně a každý jej využívá dle vlastních znalostí a potřeb. Nástroje tohoto programu se neustále zdokonalují, přibývají další a používání aplikace je nyní uživatelsky mnohem přívětivější než tomu bylo dříve.
Chcete-li udržet krok s novinkami, které se v MS Excelu v posledních letech objevily a nemáte potřebný čas na samostudium, využijte naši virtuální Excel akademii.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím
poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Forma výuky
Vzdělávací program je realizován online formou. Připraveno je pro vás 8 samostatných výukových modulů v rozsahu 3 hodin, které vám představí užitečné nástroje aplikace. Dozvíte se v nich nejen tipy a doporučení pro efektivní zpracování svých dat, ale na praktických příkladech si vyzkoušíte nové užitečné nástroje aplikace. V případě níže nabízených termínů otevřených kurzů probíhá výuka 1x týdně vždy ve stejný den a čas jako první den školení.
V případě poptávky uzavřeného zákaznického školení jsou termín a četnost bloků stanoveny po vzájemné domluvě s klientem.
Výuka vzdělávacího programu u veřejných kurzů probíhá pro skupinky o velikosti 4 – 8 účastníků. Díky tomu je zajištěna maximální interaktivita s lektorem a prostor pro řešení individuálních dotazů účastníků.
Termíny a ceny
Den zahájení vzdělávacího programu je uveden v tabulce níže. Termíny navazujících dní jsou vždy ve stejný čas v následujících týdnech po dobu 8 týdnů. Celkem tak každý účastník absolvuje 24 hodin výuky.
Ke každému modulu obdrží účastníci výukový materiál a cvičné soubory pro samostatná procvičení.
Pokud nechcete absolvovat všech 8 modulů, je možné si zvolit pouze ty moduly, které jsou pro vás důležité a potřebné. Po vyplnění krátkého dotazníku vám doporučíme, které bloky jsou pro vás vhodné.
V případě objednání komplet akademie platí cena 5 250,-(bez DPH)/8 modulů.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Virtuálně se můžete přidat i ke školením ve výše nabízených lokalitách. Do poznámky v objednávce prosím uveďte „Připojím se virtuálně“
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Modul 1 – základy práce v prostředí aplikace
-
Popis prostředí tabulkového kalkulátoru a možnosti jeho přizpůsobení
-
Editace buněk, hodnota a formát buněk
-
Číselné formáty buněk a příklady jejich použití, vlastní formáty
-
Vyplňování řad a seznamů, tipy pro zefektivnění práce s daty
-
Možnosti řazení a filtrování dat
-
Způsoby zobrazení listu, vzhled stránky a nastavení před tiskem
-
Vkládání ilustrací na list sešitu
-
Základy podmíněného formátování buněk a jeho využití pro vizualizaci dat
-
Modul 2 – vkládání vzorců a funkcí
-
Způsoby zadání vzorce do buňky či do oblasti buněk
-
Průvodce vkládání funkcí a využití základních funkcí automatického shrnutí
-
Zápis vzorců s využitím relativních a absolutních odkazů na buňky či oblasti
-
Použití smíšené adresace
-
Zobrazení závislosti vzorců
-
Použití pravidel podmíněného formátování pomocí vzorců
-
Výpočty v rozsáhlejších tabulkách a tipy pro usnadnění rozšíření vzorce či funkce
-
Praktická procvičení vkládání vzorců a základních funkcí automatického shrnutí
-
Modul 3 – způsoby vkládání užitečných funkcí aplikace
-
Pojmenování buněk a oblastí, práce s názvy
-
Použití názvů v argumentech funkcí
-
Automatické dokončování vzorců, vnořování funkcí
-
Nejpoužívanější vyhledávací funkce
-
Textové funkce
-
Využití nejčastějších logických funkcí
-
Funkce pro práci s datumy
-
Podmíněné součty, počty a průměry
-
Modul 4 – datové nástroje a jejich praktické použití
-
Pokročilé možnosti řazení a filtrování dat, vlastní seznamy
-
Vytváření seskupení dat a práce s viditelnými buňkami
-
Tvorba automatických přehledů a souhrnů
-
Dynamické doplňování a jeho praktické příklady použití
-
Indikace duplicitních dat a způsoby odebírání duplicit
-
Ověřování vstupních dat a indikace neplatných dat, nastavení vlastního ověření dat
-
Modul 5 – databázové tabulky a jejich možnosti
-
Práce s rozsáhlou tabulkou – způsoby zobrazení a obsluha, práce s okny
-
Vkládání tabulek pro správu a analýzu souvisejících dat a jejich výhody
-
Automatický formát tabulky a jeho přizpůsobení
-
Výpočtová pole a použití strukturovaných odkazů v tabulkách
-
Vkládání průřezů a jejich využití
-
Řádek souhrnů a použití funkce SUBTOTAL
-
Databázové tabulky jako zdroj kontingenční tabulky
-
Modul 6 – souhrny pomocí kontingenčních tabulek
-
Postup vkládání kontingenční tabulky a popis jednotlivých oblastí
-
Tvorba souhrnů s kontingenční tabulkou na praktických příkladech
-
Nastavení pole hodnot a jeho formátování
-
Vkládání průřezů a časových os pro možnost filtrování
-
Úprava zdroje dat a aktualizace kontingenční tabulky
-
Použití skupinových polí, způsoby zobrazení polí hodnot
-
Využití podmíněného formátování pro kontingenční tabulku
-
Možnosti zobrazení sestavy kontingenční tabulky
-
Modul 7 – pokročilá analýza dat
-
Možnosti kontingenčních tabulek
-
Propojování kontingenčních tabulek pomocí průřezů a časových os
-
Definování relací a analýza více tabulek
-
Práce s externími daty, import dat a jejich transformace v editoru Power Query
-
Spojování a připojování dotazů
-
Využití doplňku Power Pivot pro správu datového modelu
-
Modul 8 – vkládání grafů, minigrafů a jejich možnosti
-
Princip vkládání grafů a ukázky použití různých typů grafů
-
Možnosti formátování a úprav grafů
-
Použití prvků grafů v závislosti na typu grafu
-
Tvorba kombinovaných grafů
-
Vlastní šablony grafů
-
Dynamické grafy a nové typy grafů
-
Vkládání minigrafů a jejich praktické využití
-
Využití doplňku Power Map a práce s 3D mapou
-
Předpokládané znalosti:
-
Znalost práce s operačním systémem, základní orientace v aplikacích MS Office
-
Časový rozvrh:
-
1 den (13:00hod. - 16:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
5 250,00 Kč (6 352,50 Kč včetně 21% DPH)
Reference
Mnoho nových, dříve netušených informací. Předpokládám, že většinu získaných informací a dovedností budu využívat v budoucnu. Děkuji lektorce za perfektní a trpělivý výkon.
Lektor
Mgr. Radka Kokojanová se v oblasti IT vzdělávání dospělých pohybuje od roku 1995. Své dlouholeté lektorské zkušenosti využívá ve společnosti ICT Pro v pozici koordinátora a metodika kurzů. Spojení pedagogického vzdělání a radost z předávání znalostí jsou nejsilnějšími předpoklady pro její profesionální a zároveň přátelský přístup k zákazníkům – účastníkům kurzů.
Vedení kurzů MS Office, primárně kurzů MS Excelu, doplňuje vývojem databázových aplikací „na míru“, analýzou a zpracováním dat a reportů, tvorbou uživatelských šablon a své praktické zkušenosti pak předává na svých školeních.